e m kraak schreef op donderdag 15 maart 2012, 0:20:
> Het ligt heel simpel hoor. Ik bestuur een agrarische versie van Unimog.
Was er ook niet zoiets dat die dingen in twee smaken zijn: versies met alleen lage versnellingen die inderdaad dan als "trekker" gelden, en versies die ook hoge versnellingen hebben maar dan als "vrachtwagen" gelden en waarvoor je dus een rijbewijs moet hebben?
En was het ook niet zo dat er in het verleden versies met hoge versnellingen in het register zijn opgenomen als agrarisch vervoermidden terwijl het eigenlijk gewoon vrachtwagens zijn?
En was jij nou net niet iemand die "toevallig" zo'n ding in bezit heeft wat eigenlijk een vrachtwagen is maar die geregistreerd staat als "tractor" en waarmee je legaal zonder rijbewijs met 80Km/h over de openbare weg mee kunt rondcrossen?
Of heb ik dit allemaal gedroomd of ben ik in de war met iemand anders?
> de laatste tijd wat minder omdat de diesel zo duur geworden
> is en een 6-liter 115pk niet zuinig doet.
Diesel????

Je rijdt hoop ik toch al lang op zelfgestookte bio-diesel of afgewerkt frituurvet?
> Om dito reden bij vervoer van 1 paard in een 2-paards ruimte je paard
> altijd links zetten.
Wel met een schot dan he? Anders is het zo lullig op de rotonde.
Frans