Vitelli schreef op dinsdag 25 juli 2006, 10:32:
> Piet schreef op zondag 23 juli 2006, 21:06:
>
>> Vitelli schreef op zondag 23 juli 2006, 20:00:

> beetje verantwoordelijk voelen en dat is meteen de (enige)
> reden dat we misschien toch niet zo zitten te spingen om
> "klanten" te vinden. Ik zie hier in de buurt zoveel eenzaams in
> weitjes waar maar amper iemand komt.
Er komt een stuk in het blad " Een nieuwe oogst" van de ZLTO. Ik heb daar, als de interviewer het opgepikt heeft, een gedeelte van de beschikbare ruimte voor een verhaaltje over blote paardenvoeten proberen in te vullen met dit inzicht. Omdat dit blad, neem ik aan, ook een groot aantal boeren bereikt. Maar ben altijd en eeuwig bereid om in welk blad dan ook promotie te maken voor een beter paardenleven.
Ik denk overigens ook dat er nog wel wat te verdienen is aan het leveren van het juiste hooi? Verse pulp bijvoeding 's winters?
En dat er geen huurders zijn? kwestie van tijd, bekendheid en opvoeding van de klanten. Een zaak is als een kruiwagen, die moet je duwen!
Een boerencamping floreert pas als er een oorzaak is waarom mensen daar in de buurt willen zijn. Het lijkt me dat "natuurlijke paardenhuizen" "paardencamping" , "natural horstel Vitelli", verzin maar een pakkend naampje, het eerst een reden van bestaan zullen hebben, daar waar de druk het hoogst is, soms zelfs zo dat mensen extra moeten betalen om hun paard een paar uur in de week in de wei mogen zetten, dus mogelijk rond en in de randstad en andere grote steden.
Maar iemand moet gaan rekenen, een perfecte locatie tegen een renderende prijs en dan 1,5 ha x 10 of zoiets. Dan wordt het gezellig en brengt je bar ook op :)
piet
nah' tuurlijk Natuurlijk